Наразі компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Вашу заявку буде опрацьовано в найближчий робочий день.
49 ₴/упаковка
* Час вказано для регіону: Україна, Дніпро
Компанія здійснює повернення та обмін цього товару відповідно до вимог законодавства.
Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Товар належної якості: товар без механічних пошкоджень; збережено всі ярлики, маркування, заводські пломби та всі захисні плівки; не був ужитий і не має слідів використання споживачем: подряпин, відколів, потертостей, плям; якщо товар було запаковано в блістерну одноразову упаковку - його приймають, якщо упаковку не розкривали; товар повністю укомплектовано та збережено фабричну упаковку. Порядок дій з обміну або повернення товару: 1. Повідомте продавця (Інтернет-магазин "GOLD") про те, що ви хочете замінити або повернути товар, будь-яким способом, зазначеним у контактній інформації: за телефоном +380 (93) 049-46-52, Viber: +380 (93) 049-46-52; або E-mail: galaxy_shop@ukr.net. Після узгодження з менеджером виконайте такі дії: 2. Перевірте, чи слідує товар відповідної якості та чи немає на ньому слідів використання. Покладіть товар в оригінальну упаковку, якщо товар складається з декількох частин, потрібно повернути весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у комплектації, в якій його отримали. 3. адреса та контактні дані для відправлення товару: Обмін і повернення товару здійснюється службою доставки "Нова Пошта": Після відправки товару, потрібно повідомити наступну інформацію будь-яким способом, зазначеним у контактній інформації ПІП та номер телефону Номер замовлення Модель з артикулом товару Причина повернення або обміну Номер ТТН Номер картки банку для повернення коштів (обов'язково вказавши ПІП власника картки) 4. оплата доставки повернення або обміну товару: Якщо покупцеві не сподобався товар або передумав, вартість зворотної доставки оплачує - покупець. Якщо покупець отримав товар з дефектом, не повною комплектацією, витрати на зворотну доставку товару компенсує - продавець. 5. Повернення коштів за товар: Кошти повертаються на вказану Вами картку протягом 2-5 робочих днів після отримання та огляду нами Вашого повернення. 6. Обмін товару: Товар для обміну на замовлення буде відправлено протягом 1-4 робочих після отримання нами Вашого повернення. Номер експрес-накладної буде відправлено в SMS-повідомленні або повідомленні у Viber. Згідно із Законом "Про захист прав споживачів", компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному: Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Подарункове паковання для спідньої білизни Lacoste
Наскільки вам зручно на сайті?